donderdag 16 juni 2011

#modernespreekwoorden


Wie bij de Twitter hashtag #modernespreekwoorden kijkt, wordt overspoeld  met grappige verbasteringen. Een aantal ervan zijn echt grandioos!

# Iemand aan het time-linetje houden.
# Hoge UMTS masten vangen veel wind.
# Beter 1 Angry Bird in de hand dan 10 in de lucht.
# Als klap op de firewall.
# Een cookie van eigen deeg.
# Je haalt mij de Adwords uit de mond.
# De Skyper op zijn iPod slaan.
# De tweet van de feed scheiden.
# De beste tweeters staan offline.
# Voor Paypal staan.
# Wie de tweet niet eert, is de retweet niet weerd.
# Cloudmaker hou je bij je bytes.
# Van porren noch krabbels weten.
# Dat is een blog aan mijn been.
# Je kunt mijn back-up.
# Van de Hash op de tag springen.
# Hij is op zijn TwitPic getrapt.
# Over mijn like
# Tweet me de bek niet open
# Carpe DM
# Wie een kuil diggt voor een ander stumblet er zelf in
# Over liken gaan
# Beter een goede tweep dan een verre friend
# Home tweet home
# De hond in de iPod vinden
# Buiten je Facebookje gaan
# De beste stuurlui staan op je Facebook wall
# Je moet geen Apples met BlackBerry’s vergelijken
# Achter het net phishen
# Er met de iPad naar gooien
# Ik sta er foursquare achter
# Al is de tweet nog zo snel, de timeline achterhaalt ‘m wel
# Joost mag het tweeten
# In de app gelogeerd zijn
# Schoenmaker, blijf bij je #hashtag
# Een dag niet getwitterd, is een dag niet geleefd
# Je mag geen Apps met Peer-to-peers vergelijken.
# An Apple a day keeps the android away.
# Beter 1 tweet in je timeline dan 10 in de lucht.
# Wat de boer niet kent, dat tweet ie niet.
# Een moederbord voor je kop hebben.
# Voor Jan met de korte URL staan
# Jan met de iPad
# Waar het hart vol van is, loopt de timeline van over
# Hij laat zich niet de k's van zijn toetsenbord eten
# Dat valt met geen tweet te beschrijven
# Van de iPod gerukt
# Nu komt de app uit de mouw.
# Dikke URL drie bier.

Ken jij nog een paar van dit soort gezegdes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten